Wij moeten ook iets met AI, moet GoDaddy gedacht hebben. Het Amerikaanse hostingbedrijf lanceert Airo, een AI hulpje dat handvatten biedt bij het opzetten van een online business. En ja, dat gaat verder dan alleen het geven van suggesties voor een sterke domeinnaam.
GoDaddy Airo
GoDaddy deed onderzoek naar het gebruik van artificial intelligence en concludeerde dat kleine bedrijfseigenaren zo’n 4000 euro en 300 uur kunnen besparen door slim gebruik te maken van AI. Echter bleek zo’n 26% van de respondenten AI in te zetten. Met Airo moet hier verandering in komen.
GoDaddy Airo is een door AI aangedreven oplossing. Na het opgeven van een beschrijving van je idee of bedrijf, kunnen er sterke domeinnamen gesuggereerd worden. En dat is niet alles. Ook kan de tool een bijpassend logo ontwikkelen en zelfs een volledig gebouwde website kunnen realiseren. “Met afbeeldingen en inhoud die zijn ontworpen om het bedrijf te helpen klanten aan te trekken en te betrekken“, aldus GoDaddy in een persbericht.
Tekst gaat door onder de video.
Constant in ontwikkeling
Wat er in de toekomst nog meer mogelijkheid gaat zijn met GoDaddy Airo weet het bedrijf nog niet. “Omdat het door AI wordt aangedreven, evolueert en verbetert GoDaddy Airo voortdurend om ervoor te zorgen dat kleine bedrijven profiteren van de nieuwste technologie. We krabben slechts aan de oppervlakte van wat mogelijk is“, aldus Gourav Pani, Predsident US Independents bij GoDaddy.


